vardagsrevolt

Mina vardagsreflektioner.

Name:
Location: Stockholm

Monday, December 04, 2006

Iubire!

Ibland slumpar sig saker och ting sa att man plotsligt sitter bredvid Bert Karlsson och tittar pa nar helt fruktansvarda barn framfor horribla latar i Bukarest. Eurovision Junior kan ha varit bland det olidligaste jag nagonsin skadat, men samtidigt valdigt valdigt roligt. Kvallen toppades med dans pa De ja vu, dar stamningen var en mix av strandad finslandsfarja och studentnation. Detta ar absolut inte menat som nagot negativt for nar dj:n spelade iubire eller vad fan nu laten heter sa var jag sa sjukt NOJD.Jag, Fab, Andreas och svettiga rumaner. Det minnet ska jag spara i min allra finaste ask!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

puss

12:57 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home