vardagsrevolt

Mina vardagsreflektioner.

Name:
Location: Stockholm

Thursday, November 02, 2006

Lite hemlangtan

Motet gick bra. Verkar sjukt intressant.



Hoppas bara att det loser sig med allt det praktiska. men nagon gang ska val jag ah flyt ocksa.

De har satt pa varmen i varat hus nu (dock inte i Fabienne och Nathalies rum)vilket javla skamt. Kan bara forestalla mig hur mycket vi kommer frysa nar det blir 20 minus som det visst brukar bli har om vintrarna.

Langtar lite hem idag. Eller mest till stockholm faktiskt. Konstigt med tanke pa att jag aldrig riktigt tyckt om den staden. Mina stockholmsbesok brukar alltid sluta med att jag star och skriker vulgara ord for mig sjalv och forbannar stockholmspacket. vet inte varfor jag plostligt andrat uppfattning. Kanske beror det pa min fantastiskt glattiga bok "vanninan" som handlar och glamorusoa stockholmskvinnor och deras relationsproblem. Verkligen skitbra. Star fast vid jag har sagt tidigare; film och bocker ar till for underhallning inte for att ge intellektuell stimulans. jaaaaa

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home