vardagsrevolt

Mina vardagsreflektioner.

Name:
Location: Stockholm

Sunday, October 08, 2006

happy birthday

Gattis Malin 22 ar!

Fodelsedagen firas med en seeeg tripp till Transnistrien. Vinfestivalen igar (12timmars vindrickande, aterkommer med mer info) gor ju inte att man kanner sig sa valdigt motiverad men det blir sakert en upplevelse. Jag ser mest fram emot att fa se Leninstatyerna. Nagon gang i framtiden ska jag gora en resa med staty och monument-tema. Forhoppningsvis kan jag svanga forbi Turkmensistan och titta pa Turkmenbashis guldstatyer. Det vore guld!


Puss

3 Comments:

Blogger Annamaria och Andrea said...

Grattis Malin!

Fan vad kul det låter med småutflykter i Moldavien med omnjed. Själv skall jag och Anders på bilutflykt till Skokloster idag. Inte lika spännande kanske..

Puss!

5:09 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

seeeeego! skriv! jag vill veta vad som händer...

3:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, skärp dig nu!

3:16 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home