vardagsrevolt

Mina vardagsreflektioner.

Name:
Location: Stockholm

Friday, December 01, 2006

Bukafest

Livsgnistan aterfunnen i Bucaresti. Stackars Andreas bara spzr medan jag och Fabban far forstaklassig guidning av min rumanske van Maurius. Staden ar precis lika gra och ful som jag forestallt mig men det spelar anda ingen roll. Vi har traffat nagra riktigt bra manniskor och skulle vi fa bestamma skulle vi ta med dom tillbaka till Chsinau och gora dom till vara arbetskamrater. Jag har tusen planer och kanner mig som om jag skulle kunna satta mig pa gatan, med en gitarr och spela we are the world. Haha. visserligen skulle jag skjuta mig sjalv om jag gick sa langt men ni forstar sakert kanslan.

Hur som helst ar folk helt vansinniga har. Euintradet narmar sig och det viftas med Euflaggor overallt och pa kvallarna ar staden upplzst av jattekitschiga Eufargade neonljus. Sjalv kan jag inte lata bli att undra hur det gick till nar det har landet ansags uppfzlla de kriterier ssom ett medlemskap kraver. jag alskar Rumanien, det ar inte det, men hur ska det har ga_ Halla_

jaj.har var vi igar

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home