vardagsrevolt

Mina vardagsreflektioner.

Name:
Location: Stockholm

Tuesday, October 24, 2006

Big brother Moldavien

Det hander for mycket har just nu. Alldeles for. EN uppdatering av alla intriger SKA komma. Men inte nu med en flaska cricovavin och fem sprak i huvudet.

Nagra heta ledtradar kan jag i alla fall ge

1.
2. Golvmoppen till frisyr haller inte
3. ALLA brakar
4. Jag alskar Fabienne och Andreas
5. Det har landet ar sjukt
6. Jag ar i kiev mellan den 8 och 12 november for att vara med min efterlangtade jonas
7. Sannolikt kommer mina arbetsuppgifter forandras till det battre
8. Jag trivs Moldavien men far panikutbrott pa sega strukturer och manniskor vagrar smarbeta
9.Min moldaviska journalistkompis och jag smider MYCKET bra planer

Jag suger, jag vet. Men skulle ni vara har skulle ni fatta varfor.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home