vardagsrevolt

Mina vardagsreflektioner.

Name:
Location: Stockholm

Friday, October 06, 2006

hata hata haaataaaa

Just nu skulle jag vilja tortera min chef for att att han ar den mest odugliga manniska jag nagonsin traffat. Han ar fullkomligt genompantad och den har gangen gar det inte att bortforklara med min vanliga anti-chef-installning. Att det finns kulturskillander som jag maste acceptera haller inte heller. Vi pratar alltsa om en manniska som sjalv tar sig rattigheten att komma sent eller inte ens dyka upp till moten och som sedan har mage att pasta att han tycker det ar viktigt att halla tiden. Att han dessutom pratar skit om allt och alla pa ett sa sjukt oproffsigt satt gor ju inte att han plockar pluspoang direkt. Jag har blivit motarbetat i 2 manaders tid nu och har lessnat sa javla hart. I mitt huvud gar han daror en plagsam dod till motes.

FY FAN!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home