vardagsrevolt

Mina vardagsreflektioner.

Name:
Location: Stockholm

Monday, October 02, 2006

kolla blicken

Jag gick hem tidigare fran jobbet idag. Har varit matforgiftad i helgen (jag udviker narmare detaljer) och kanner mig fortfarande helt svag. Pa jobbet fick jag huvudvark efter att ha suttit och lyssnat pa hur min chef och en av de asylsokande skrek pa ryska i over en timme. Det handlade om pengar och korruption fast egentligen mest om missforstand. Glom allt som heter struktur och kommunikation. Det finns inte riktig har pa samma satt.

Tur att vi har internet hemma sa att man kan fa lite underhallning:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jävla invandrare åk hem
moahahahahahahaha!
sieg heil!

12:54 PM  
Blogger Mallin said...

andreas?tove?gabriella?

2:53 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home