vardagsrevolt

Mina vardagsreflektioner.

Name:
Location: Stockholm

Wednesday, February 07, 2007

Clubul de presa din chisinau


Jag gillar verkligen människor som ställer upp. Har haft lite småpanik de senaste dagarna över att jag inte kunnat fixa något bra tema till "Discussion club" på fredag. Pratade med Åsa från världsbanken som lovade att komma och prata om företags sociala ansvar. Will be interesting kan jag lova.

Nu luktar jag tyvärr kökspersonal eftersom soppan jag åt till lunch bestämde sig för att stanna kvar i porerna. Ikväll är det Club de presa (en gång i månaden ordnar ijc träff med massa yrkesverksamma journalister) och tydligen kommer det att gå hett till. Alltså kommer jag väl i vanlig ordning sitta där som ett fån eller ett livs levande frågetecken. Arga moldaver brukar inte prata långsamt om man säger som så.


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

MAJU MJAU MJAUU! Härligt att du är back on the net som vi säger. Jag har hittat mitt digitala forum MYSPACE. Härligt post-ironiskt. Jag har addat alla dina jenniferverkompisar. De kommer väl tro att jag blivit galen och pimpar ut mig själv...haha

10:03 AM  
Blogger Mallin said...

meeeen guuud vad kuuul. jag vill också. vad heter du på myspace? asså grejen är den at jag iof inte riktigt fattar dealen. är det så kul egentligen?

12:45 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home