vardagsrevolt

Mina vardagsreflektioner.

Name:
Location: Stockholm

Wednesday, August 09, 2006

trött svenne

så gott folk. mitt första inlägg från moldavien blir ett kort sådant. jag kan inte sätta ord på det som händer just nu. det enda jag vet är att utsikten från mitt fönster inte längre är en gammal anrik nation eller som hos mina päron; en lummig medelklassgård. här känns allt väldigt mycket sovjet. jag kanske är galen, men jag tror att jag gillar et. väldigt mycket till och med. det var länge sedan jag kände mig så här tillfreds med det jag valt att göra. att vara käck och pigg och öppen för ett nytt land tar dock på krafterna. därav min lilla pinsamma tupplur i sightseeingbussen. huh. jag måste sova nu (vi har internet) men jag återkommer med närmare detlajer om lägenhetn, flygresan i proppellerplanet och alla fina moldaver jag träffat. hej hej

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home