vardagsrevolt

Mina vardagsreflektioner.

Name:
Location: Stockholm

Thursday, August 17, 2006

Helh, ljuva helg

jag hade ganska myckett pretentiösa ambitioner men värmen och allt det nya har gjort mig till en degklump.Projeket har inte kommit igång riktigt än och lär väl inte göra det i mogron heller. För att jobba bo och jobba här krävs nämligen 3 dagar av läkarabesök och registrering tack gud att jag slapp gyntesta mig. jag tror inte jag behöver förklara varför jag känner mig oändligt tacksam över det. Att vara på ett moldaviskt sjukhus var ändå em upplevelse i sig. Tyvärr var jag för fin i kanten för att ta kort. Däremot tog jag kort på det här:

fest!

Det blir mycket östeuropeisk euorodisco annars.
ta seden dit man kommer som det brukar heta.
jag och andreas har för örigt bestämt oss för att ställa upp i melodifestivalen nästa år. Återkommer med mer info.

Rumänien nästa helg?

1 Comments:

Blogger Siitam said...

Wee! Massa texter och bilder. Wee

4:34 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home